ПОИСКОВАЯ ОПТИМИЗАЦИЯ И ПРОДВИЖЕНИЕ САЙТОВ

ПОИСКОВАЯ ОПТИМИЗАЦИЯ И ПРОДВИЖЕНИЕ САЙТОВ

Ce rezultat oferă SEO

Trafic real direcționat către site

Utilizatorii introduc întrebările de căutare. În cazul în care site-ul va fi afișat în topul motoarelor de căutare, utilizatorii vor merge pe acest site. Aceștia pot fi în căutarea unui produs sau serviciu în acest moment, pot fi cât se poate de interesați să cumpere și pot studia cu atenție informațiile, fiind la începutul pâlniei de atracție a clienților.

Tranzacții și vânzări

Dacă site-ul este ușor de utilizat, gama de produse este diversă, plasarea comenzilor este ușoară și rapidă, atunci traficul de intrare se va transforma în vânzări online sau în solicitări pe site-ul dumneavoastră.

Vânzări repetate și clienți fideli

Prin implementarea unei optimizări de calitate și a unei structuri bine concepute a site-ului, împreună cu un catalog accesibil de produse sau servicii, utilizatorul își fixează în memorie site-ul și are șansa să revină prin căutări de brand. Fidelizarea clienților este consolidată prin oferirea unui suport continuu și prin cultivarea relațiilor cu aceștia prin intermediul CRM-marketing. Experiența personalizată, furnizată prin conținutul adaptat la preferințele fiecărui client, în momentul potrivit și într-un loc convenabil, generează satisfacție și crește probabilitatea revenirii pentru noi achiziții.

Avantaje și dezavantaje ale promovării SEO

Optimizarea pentru motoarele de căutare a unui site web oferă trafic către site-ul web din partea motoarelor de căutare. Acest trafic se numește trafic din motoarele de căutare sau trafic organic. Acest canal de trafic, ca oricare altul, are o serie de avantaje și dezavantaje. Să le luăm în considerare pe cele mai importante:

Plusuri:

Nu trebuie să plătiți pentru click-uri.

Într-adevăr, motoarele de căutare nu taxează pentru clicurile din listele organice, așa că nu trebuie să plătiți pentru utilizatorii care vin din căutare. Spre deosebire de publicitatea contextuală, unde fiecare click pe un anunț vă costă bani. Dar nu este atât de simplu. În promovarea site-ului în motoarele de căutare - care implică o agenție sau un angajat cu normă întreagă - tot trebuie să investiți bani. Realizând că traficul rezultat din căutarea organică este de multe ori mai ieftin decât traficul din publicitatea contextuală. În plus, la optimizarea site-ului se lucrează la îmbunătățirea întregului proiect - perfecționarea structurii, a paginilor de destinație, a marketingului de conținut. Iar clientul primește atât trafic țintit, cât și îmbunătățirea site-ului, spre deosebire de alte tipuri de publicitate.

Trafic fierbinte.

Utilizatorii caută ei înșiși un produs sau un serviciu și, pentru a face acest lucru, tastează interogări de căutare. Este important ca aceștia să îl caute în timp real. Prin urmare, traficul organic este unul dintre canalele de cea mai bună calitate și mai puțin costisitoare pentru atragerea de trafic.

Selectare flexibilă a interogărilor.

Determinați în mod independent lista de interogări pe care doriți să le promovați în căutare. În același timp, puteți lucra cu o listă destul de largă de interogări, procesând cererea în fiecare etapă a pâlniei de achiziție a clienților - construirea cunoștințelor despre marcă, acoperirea cererii "fierbinți", luarea unei decizii de cumpărare, lucrul cu baza de clienți existentă. Pe de altă parte, vă puteți concentra asupra promovării celor mai marginale produse sau interogări care generează cei mai mulți clienți în tematica dumneavoastră.

Starea tehnică a site-ului este în proces de îmbunătățire.

Pentru ca un site web să fie bine poziționat, acesta trebuie să îndeplinească anumite standarde ale motoarelor de căutare. Lucrând la promovarea în motoarele de căutare puteți obține ca site-ul să se încarce rapid de pe orice dispozitiv, să reduceți numărul de erori care intervin în timpul achizițiilor. Puțin mai târziu vom vorbi despre factorii de promovare a site-ului seo.

Vizibilitatea site-ului web se îmbunătățește.

Algoritmii motoarelor de căutare se adaptează și iau din ce în ce mai mult în considerare capacitatea de utilizare a unui site atunci când îl clasifică. Pe scurt, ar trebui să fie convenabil pentru utilizatori să filtreze, să selecteze și să comande orice produs sau serviciu. Motoarele de căutare apreciază foarte mult acest lucru.

Minusuri

Rezultatul nu este imediat vizibil.

După optimizarea unui site, motoarele de căutare au nevoie de timp pentru a-l indexa. În timp, interogările de căutare încep să se claseze din ce în ce mai sus, până când ajung în primele 10 poziții. Acest interval de timp este întotdeauna diferit - în medie între 2 și 6 luni.

Costurile de îmbunătățire a site-ului.

Îmbunătățirea unui site web constă în două părți principale - elaborarea unui plan de schimbări și implementarea acestor schimbări. Elaborarea planului este misiunea prestatorului SEO, iar punerea în aplicare a planului este sarcina echipei de dezvoltare a site-ului dvs. web. Ambele necesită resurse - timp și financiare. Pe de altă parte, pe lângă trafic sau pozițiile dorite în top 10, obțineți o îmbunătățire a întregului site. Acest lucru are un efect favorabil asupra conversiei - crește și vă permite să obțineți mai multe accesări din orice surse de trafic.

Optimizare SEO

Optimizarea SEO în prezent - nu se rezumă doar la lucrul cu codul sau optimizarea unui site pentru motoarele de căutare. Prin intermediul acesteia, este posibil să influențăm o serie de factori (navigare și structură, conținut, factori comerciali, uzabilitate) interconectați, care afectează rata de conversie a traficului. Este vorba despre o sinteză între experiența utilizatorului, cerințele comerciale și motoarele de căutare.

Navigare și structură

Modul în care utilizatorii se deplasează pe site-ul dvs. oferă motoarelor de căutare semnale: fie că le place sau nu. Aceste semnale sunt denumite factori de clasificare comportamentală și afectează nu numai poziția site-ului dumneavoastră, ci și acțiunile specifice ale utilizatorilor.

Noi lucrăm la îmbunătățirea următoarelor caracteristici:

  • Este site-ul ușor de navigat pentru utilizatori?
  • Motoarele de căutare înțeleg structura site-ului?
  • Sunt indexate URL-urile?
  • Sunt toate paginile de destinație pe site?
  • Sunt luați în considerare toți parametrii tehnici și este distribuită corect ponderea legăturilor interne?

Conținut

Conținutul este ceea ce vede utilizatorul pe paginile site-ului dvs. web: conținut, sortimente, texte, design vizual, imagini, caracteristici, recenzii, etc. Conținutul este cel care ar trebui să creeze efectul de "prezență" a utilizatorului în magazinul, centrul, biroul dumneavoastră. Iar astăzi, calitatea conținutului dumneavoastră este cea care reprezintă factorul decisiv pentru o achiziție. Ce vom face împreună cu dvs. pentru a face conținutul site-ului dvs. mai bun:

  • Analizarea factorilor comerciali și căutarea de avantaje competitive
  • Analizarea capacității de utilizare a conținutului dumneavoastră, a modului în care se afișează pe diferite dispozitive
  • Pregătirea descrierilor textului de vânzare, a atributelor, a blocurilor de informații
  • Sugestii pentru configurarea unor grupuri de vânzare integrate și alte caracteristici comerciale
  • Evaluarea vizibilității conținutului pentru motoarele de căutare.

Optimizare tehnică și internă

Optimizarea tehnică și optimizarea internă sunt factori care, în trecut, erau cheia promovării în motoarele de căutare. În prezent, aceștia sunt preventivi și nu garantează rezultate ridicate fără îmbunătățirea conținutului, a structurii și a factorilor externi. Este important să înțelegeți că, dacă lipsește ceva important pe partea tehnică, puteți nu numai să nu obțineți rezultatele potențiale, ci și să le pierdeți pe cele existente. De aceea, vom:

  • Verificarea versiunilor desktop și mobile ale site-ului pentru a asigura conformitatea cu cerințele motoarelor de căutare și cu standardele W3C (World Wide Web Consortium).
  • Efectuarea de diagnostice online automate pentru a descoperi la timp problemele și a le elimina definitiv.
  • Monitorizarea securității site-ului dvs. și a datelor utilizatorilor dvs.
  • Ținerea la curent cu toate tendințele motoarelor de căutare și recomandarea de noi îmbunătățiri înainte ca concurenții dvs. să le implementeze

Cum are loc promovarea SEO a site-urilor

- Brief-ul clientului și analiza site-ului

- Strategia de promovare

- Specialistul SEO elaborează Sarcina Tehnică

- Programatorii pun în aplicare Sarcina Tehnică

- Se verifică rezultatele implementării

- Raportarea indicatorilor de căutare

- Ajustarea planului și a strategiei

Costul promovării unui site web

În funcție de sarcini și de starea actuală a site-ului, puteți promova în funcție de poziție, în funcție de trafic, cu plata pentru acțiuni specifice sau puteți comanda un SEO-marketing complet.

PRO
Тарифный план начального уровня, позволяющий оценить эффективность SEO по наиболее релевантным ключевым словам
  • UX-аудит не включен
  • SERM не включен
  • От 100$ в месяц
Оставить заявку
PREMIUM
Оптимальный тарифный план по соотношению трудозатрат и результатов поискового продвижения сайта, включающий работы по UX и SERM
  • UX-анализ по чек-листу
  • Базовый блок работ по SERM
  • От 200$ в месяц
Оставить заявку
PREMIUM+
Максимальный объем работ, нацеленный на выведение наибольшего числа целевых запросов в ТОП, расширенные работы по UX и SERM
  • UX-аудит
  • Расширенный блок работ по SERM
  • От 250$ в месяц
Оставить заявку
Счастливые клиенты

Узнайте как CRM может помочь вашему бизнесу?

Оставьте заявку и мы расскажем как можно увеличить эффективность отдела продаж!
i Ticket
Clinica Sante
GARDECOR
Docs Consult
GRAND VOYAGE
Tandem
IMPERLUX
ISROEII CU CASCAVAL
ESTEL
ALO
impact A&C