Ajută afacerea să funcționeze Înlocuiți o multitudine de servicii și aplicații cu un singur sistem în care funcționează afacerea dvs.

Integrare amoCRM
  • Automatizarea pâlniei de vânzări, descrierea proceselor de lucru, instruirea angajaților
mai mult
Suport amoCRM
  • Întreținerea lunară a sistemului CRM și a proceselor de vânzări
mai mult
Integrarea amoCRM și 1C
  • Configurarea și sincronizarea între două sisteme, îmbunătățirea procesului de gestionare a conturilor și colaborarea cu departamentul contabil.
mai mult
Integrare cu WhatsApp și Viber
  • Trimiteți mesaje text clienților dvs. în WhatsApp și Viber direct din amoCRM
mai mult
Widget-uri și integrări
  • Widget-uri și integrații publice proprii pentru rezolvarea diferitelor sarcini în amoCRM
mai mult
Dezvoltare individuală
  • Atunci când funcționalitatea standard nu este suficientă, o putem personaliza pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră
mai mult
Cumpărarea și prelungirea licenței amoCRM
Cumpărarea și prelungirea unei licențe amoCRM prin intermediul unui partener oficial BPro vă economisește bani și timp. Obțineți asistență suplimentară și bonusuri.
Plasați o comandă

Implementarea amoCRM în departamentul de vânzări cu rezultate garantate

46%
companiile pierd solicitări - nu monitorizează toate canalele de solicitări, nu sună înapoi, uită să răspundă, pierzând clienți și bani.
60%
pierdeți timp cu rutina - copierea informațiilor de la un sistem la altul, crearea manuală de documente, în loc să petreceți mai mult timp cu vânzările.
85%
nu lucrează cu baza lor de clienți - nu fac distribuiri prin e-mail, nu-și amintesc de vechii clienți și, în același timp, cheltuie bani pentru a-i atrage pe cei noi.

Aflați cum vă poate ajuta CRM?

Lăsați o cerere și vă vom spune cum să creșteți eficiența departamentului de vânzări!

De ce implementarea amoCRM este inevitabilă și duce la creșterea vânzărilor?

Nu veți mai pierdei solicitări
Toate solicitările sunt primite și stocate în amoCRM, indiferent unde se deplasează clientul. Managerii își amintesc fiecare client și știu întotdeauna care este următorul pas al acestuia.
Marketingul CRM începe să dea rezultate
Sistemul va segmenta automat clienții, va face un buletin informativ prin e-mail sau felicitări de ziua de naștere, iar la sfârșitul lunii vă va spune ce campanie publicitară a funcționat cel mai bine.
Baza de date a clienților este întotdeauna cu d-voastră
Diferențierea drepturilor va permite fiecărui manager să vadă doar clienții săi. Toate comunicările sunt stocate într-un singur loc, iar dacă aveți întrebări, puteți oricând să consultați istoricul și să le rezolvați.
Crește productivitatea departamentului de vânzări
Sistemul însuși va stabili sarcina, va reaminti despre întâlnire, va genera documentul necesar și îl va trimite clientului. Mai puțină rutină, mai mult timp pentru vânzări.
Calitatea serviciilor crește
Clienții dvs. simt nivelul de servicii, atenția la detalii, respectarea termenelor limită - ceea ce crește loialitatea și cecul mediu de cumpărare.
Analiză și control al vânzărilor managerilor
Apar analize pentru fiecare angajat. Pe lângă venituri, puteți vedea cine a efectuat câte apeluri, a trimis câte e-mailuri etc. Nu este posibil să se simuleze o activitate agitată.

CUM INTEGRĂM amoCRM

01 ANALIZĂM
Teatrul începe cu un cuier, iar implementarea CRM cu un audit. Fiecare afacere este diferită: produse, direcții, clienți și sistem de vânzări diferite. CRM este unul general, dar este suficient de flexibil pentru a fi adaptat la soluția din domeniu. Pentru a automatiza o anumită afacere, trebuie să înțelegeți procesele de afaceri din cadrul companiei. Efectuăm un audit complet, ne scufundăm în afacerea dvs., descriem procesele, înregistrăm indicatorii principali și elaborăm termenii de referință.
Ca parte a acestei sarcini, analizăm:
  • Analiza structurii companiei, a departamentelor și a angajaților;
  • Analiza produsului, a clienților, a procedurii de vânzare, a sistemelor de loialitate;
  • Analizarea surselor de solicitări și sistematizarea acestora;
  • Analiza sistemelor de control și de motivare a angajaților;
  • Analizarea fluxului actual de documente între clienți.
Putem s-o facem fără să analizăm?

Dacă sunteți tentat să implementați amoCRM "imediat" și fără o analiză atentă, s-ar putea să vă confruntați cu provocări. Antreprenorii experimentați știu că o astfel de abordare poate duce la o configurare neadecvată a sistemului. Experiența arată că, în rezultat, funcționarea CRM-ului poate fi afectată și, în cel mai rău caz, implementarea poate eșua. Recomandăm să alocați timp pentru o evaluare riguroasă înainte de implementare pentru a vă asigura că amoCRM se potrivește perfect nevoilor dumneavoastră și va funcționa eficient în beneficiul afacerii dumneavoastră.

Analizele de calitate reprezintă cheia unei implementări amoCRM de succes.

Este posibil fără analiză?

Dacă vi se oferă să setați amoCRM "chiar acum", rapid și fără analiză, atunci aveți de-a face cu un antreprenor fără principii. Experiența arată că, în urma unor astfel de acțiuni, veți obține un sistem prost configurat. În cel mai bun caz, CRM nu va funcționa 100%, în cel mai rău caz va interfera cu dumneavoastră, iar implementarea va eșua.

Analizele de calitate reprezintă cheia succesului implementării amoCRM.

Care este rezultatul?

Rezultatul final al auditului companiei este un caiet de sarcini redactat în mod competent pentru punerea în aplicare. Documentul va descrie procesele de afaceri ale companiei, va elabora pâlniile de vânzări, va defini instrumentele pentru rezolvarea sarcinilor stabilite și va calcula costul și rentabilitatea implementării.

Lucrările din cadrul misiunii tehnice sunt clar reglementate, previzibile și ușor de înțeles pentru client.

Aflați costul implementării, răspunzând la 6 întrebări despre afacerea dumneavoastră.
Calculează prețul
02 SETAREA
Pe baza rezultatelor analizei, vom configura corect CRM-ul.
Corect - atunci când un manager trebuie să facă un număr minim de acțiuni pentru a obține un număr maxim de vânzări.
Angajații
Este necesar să adăugați toți angajații în CRM, să conectați poșta electronică și telefonia. Configurați departamentele, delimitați drepturile fiecăruia. Definiți îndatoririle și sarcinile fiecărui angajat.
Clienții
În primul rând, trebuie să decidem ce date despre clienți stocăm în CRM. După aceea, adăugăm câmpurile necesare și le facem obligatorii. De asemenea, vom încărca corect întreaga bază de date a clienților și tranzacțiilor în amoCRM, cu controlul duplicatelor. Acum totul este stocat în CRM și nimic nu se va pierde.
Surse de cereri
Am încărcat deja clienții existenți. Toți clienții noi vor intra acum automat în CRM, indiferent de canalul din care provin: un apel telefonic, un e-mail, o rețea de socializare, o cerere pe site. Toate canalele duc în amoCRM.
Produs
În CRM, o vânzare este mișcarea unei afaceri prin pâlnia de vânzări până la etapa "finalizată cu succes". În fiecare etapă a pâlniei trebuie efectuată o anumită acțiune: din partea managerului (de exemplu, trimiterea unei oferte sau mesaj), din partea clientului (de exemplu, plata unei facturi), din partea sistemului (afișarea automată a unei reclame). Vom adăuga numărul necesar de pâlnii și vom personaliza etapele din fiecare pâlnie, automatiza acțiunile care trebuie efectuate.
Rezultatul este un sistem configurat corespunzător, care este ușor de monitorizat și de extins.
03 INTEGRĂM
Companiile moderne folosesc întotdeauna o mulțime de instrumente digitale. Sarcina noastră este să le reducem și să le aducem pe cele rămase în CRM. Ca urmare, vom avea un singur centru de gestionare a clienților, control asupra angajaților și capacități analitice extinse.
Integrarea cu site-ul web
Solicitările de pe site sunt înregistrate automat în CRM cu control de duplicat și distribuite între manageri. Etichetele UTM și alte informații despre vizitatori sunt stocate pentru a analiza sursele de trafic.
Integrare cu telefonia
Toate apelurile sunt înregistrate, înregistrările apelurilor sunt stocate cu posibilitatea de a le asculta, clienții noi sunt distribuiți, clienții actuali sunt imediat repartizați persoanelor responsabile. Putem personaliza un widget gata făcut sau putem dezvolta propria soluție pentru orice telefonie.
Integrarea surselor de lead
Poșta electronică, consultanți online, rețele de sociale(facebook, instagram, viber, whatsapp), chat-uri, etc. Clienții contactează compania dumneavoastră de pe diferite canale, managerul va comunica cu clienții într-o singură fereastră, iar toate comunicările vor fi salvate în amoCRM.
Integrare cu 1C
Integrăm amoCRM cu 1C pentru a sincroniza contactele, companiile, tranzacțiile, generare de facturi, produse, stocuri. De exemplu: factura în 1C poate fi creată din amoCRM, plata facturii din 1C este sincronizată cu tranzacția din amoCRM.
Integrarea notificărilor SMS
Conectați serviciile de notificare prin SMS, astfel încât să puteți trimite mesaje direct din amoCRM. Vă vom arăta cum să trimiteți SMS-uri personalizate către mai multe contacte deodată. Configurați notificări automate pentru clienții dvs.
Integrare cu widget-uri de gestionarea documentelor
Întotdeauna este nevoie de mult timp pentru a crea documente, în ciuda faptului că aproape toate sunt standard. Din fericire, există instrumente care creează automat documentul potrivit dintr-un șablon. Două clicuri și documentul este gata, ceea ce înseamnă sute de ore de timp economisite pe parcursul unui an.
04 AUTOMATIZĂM
Setăm widget-uri de automatizare a proceselor de afaceri în CRM pentru acțiuni automate: crearea de sarcini bazate pe procesele dvs. de afaceri, schimbarea statutului unui eveniment, lansarea campaniilor publicitare existente în Facebook și Instagram, trimiterea de e-mailuri și SMS-uri în anumite condiții.
Sarcini automate
Managerul nu trebuie să se gândească la următorul pas, ci să se concentreze asupra sarcinilor. Fiecare etapă a tranzacției are propria sarcină: trecând de la o sarcină la alta, managerul încheie cu succes tranzacția. Sarcinile sunt stabilite automat.
Afișarea automată a anunțurilor publicitare
Clientul nu ia o decizie imediat. Dar imediat ce vă lasă o cerere, i se arată imediat reclamele dumneavoastră, care îi amintesc în permanență de produsul dumneavoastră. De îndată ce a cumpărat, reclamele sunt oprite pentru el, economisindu-vă astfel bugetul. Disponibil la tariful Professional.
Notificări automate
Alertele clienților sunt o parte importantă a marketingului modern, ele sporesc loialitatea, elimină negativitatea. SMS, e-mail, telegram etc. Notificările vor fi trimise automat la momentul potrivit, noi vom configura totul pentru dumneavoastră.
Automatizarea documentelor
Crearea ofertei comerciale, a facturii, a documentelor de închidere se va face automat. Dar asta nu este tot! Toate documentele sunt trimise clientului în mod automat, iar primirea scrisorii este urmărită. Nu mai este nevoie să sunați și să întrebați "Ați primit factura?".
Mișcarea automată a tranzacției
În funcție de acțiunile clientului (a lăsat o cerere, a vizualizat prețul, a făcut clic pe un link, s-a abonat la un buletin informativ), sunt incluse următoarele lanțuri de evenimente, notificări, buletine informative prin e-mail, care îl deplasează automat pe client de-a lungul pâlniei de vânzări până la cumpărare.
Procesarea automată a cererilor. SalesBot
Comunicarea inițială cu clientul va fi realizată de un robot de vânzări. Acesta este un robot special care va solicita contacte, va afla nevoile clientului și, dacă este necesar, va trimite o propunere sub forma unui PC. După calificare, acesta o va transmite managerului pentru procesare ulterioară.
05 INSTRUIRE
Vă vom învăța cum să lucrați eficient cu clienții în amoCRM. După trainingul nostru, angajații vor iubi CRM, vor ști întotdeauna care este următorul pas, se vor concentra asupra sarcinilor și nu vor pierde timpul.
Gestionarea tranzacțiilor
Cum să conduci un client de la primirea unei comenzi până la semnarea unor certificate? De ce nu ar trebui să existe tranzacții fără sarcini? De ce majoritatea acțiunilor trebuie să fie efectuate în cadrul unor tranzacții?
Lucrul cu sarcinile
Ce sunt sarcinile, cum sunt create, ce faci cu ele? Ce sunt cercurile portocalii și verzi? Cum să setați automat sarcinile prin script?
Lucrul cu telefonia
Cum să răspundeți la un apel direct în CRM? Cum să sunați un client din cartea de contact? Unde pot asculta toate conversațiile despre un client?
Lucrul cu cartelele de contact și de companie
Cum se creează un contact, o companie, o tranzacție în CRM? Când contactele sunt create de la sine și când trebuie să le adăugați singur? Ce câmpuri sunt obligatorii și care nu sunt?
Lucrul cu e-mailul
Cum și unde să scrieți un e-mail către un client? Cum se face un șablon de e-mail gata făcut? Cum să faceți e-mailuri trimise automat noilor clienți potențiali? Cum să faci un mesaj de informare prin e-mail către toți clienții activi?
CRM Desktop
Care sunt cifrele prezentate în rapoarte și cum sunt ele calculate? Ce alte cifre și rapoarte pot fi afișate pe desktop. Pot fi modificate logo-ul și imaginea de fundal?
Indicatori de performanță și rapoarte
Ce indicatori ar trebui urmăriți, cum ar trebui să fie utilizați pentru a calcula KPI pentru fiecare angajat? Cum se poate realiza un singur ecran care să afișeze indicatorii de performanță ai fiecărui manager?
Instruire conducătorului departamentului de vânzări
Cum să supervizeze managerii, cum să întocmească rapoarte, cum să urmărească apelurile etc. Cum să stabilești un plan de vânzări și să-l controlezi. Ce instrumente de motivare există în amoCRM?
Instruirea CRM are loc sub forma unei conferințe online sau ne deplasăm în orașul clientului.
Clienti Fericiți

Aflați cum vă poate ajuta CRM?

Lăsați o cerere și vă vom spune cum să creșteți eficiența departamentului de vânzări!
i Ticket
Clinica Sante
GARDECOR
Docs Consult
GRAND VOYAGE
Tandem
IMPERLUX
ISROEII CU CASCAVAL
ESTEL
ALO
impact A&C