De ce o afacere are nevoie de un sistem CRM?
Pentru ce vă apreciază clienții? Cum se formează baza clienților permanenți și ce factori influențează la creșterea și retenția ei? Cum să urmăriți și să creșteți în mod corect calitatea serviciilor furnizate?
La acestea și alte întrebări importante care au
potențialul de a dezvolta o afacere, vom răspunde
în acest articol.
Pentru început, trebuie să ne îndreptăm atenția către companiile care sunt deja populare printre cumpărători. Aici poate fi vorba atât despre giganți precum Apple, Amazon cât și despre unele restaurante. De ce cumpără oamenii laptopuri și telefoane cu sigla Apple? Deoarece sunt simple, intuitive și asamblate din materiale de înaltă calitate. De ce oamenii aleg să meargă la cafenea sau la restaurant, dar nu la cantina de după colț? Deoarece calitatea și gustul bucatelor sunt altfel, persistă o atmosferă plăcută în local, iar personalul este foarte amabil.

Aceste componente sunt denumite în mod colectiv: nivel înalt de deservire și calitate ridicată a serviciilor. Din anumite motive, pentru mulți, aceste idei esențiale rămân un simplu text pe o bucată de hârtie. Noi, cei din echipa BPro, știm sigur: oamenilor le place când totul este excelent. Știm cum să vă aducem afacerea la acest punct de referință.


Să începem cu deservirea.
Cum să facem clientul fericit? Nu trebuie să uităm de el. Să presupunem că trebuie să vizitați o spălătorie auto la fiecare două săptămâni. Pe care o veți alege? Cel mai probabil, alegerea va fi în favoarea celei care se află cel mai aproape, unde nu există "coadă", iar prețul este corect. Acum imaginați-vă că, doar cu o zi înainte de „curățarea programată a automobilului", un reprezentant al uneia dintre aceste spălătorii auto vă sună și vă oferă o întâlnire la o oră convenabilă pentru dvs. și chiar cu o reducere ca pentru un client fidel. Nu este această oare cea mai bună opțiune?

În plus, este necesar să se excludă factorul personalului prost dispus. Chiar și cel mai priceput angajat poate avea o dispoziție proastă. O privire "deocheată", sau frază cu o intonație greșită poate îndepărta orice client. Companiile de top folosesc astăzi o varietate de metode pentru a controla interacțiunile clienților - înregistrarea conversațiilor, controlul corespondenței efectuate prin mail, trimiterea cumpărătorilor misterioși.
Ce e de făcut cu calitatea serviciilor?
Cu siguranță e nevoie să ascultați opiniile clienților dvs. Chiar și noi, compania integratoare de CRM, îmbunătățim calitatea serviciilor prestate, datorită feedback-ului clienților. Multe dintre serviciile și aplicațiile pe care le oferim astăzi au apărut datorită ideilor și sugestiilor clienților noștri. Puteți face la fel! O colecție simplificată de recenzii ale clienților vă permite să setați vectorul pentru dezvoltarea afacerii dvs.
Cum reușești să faci totul?
Am luat în considerare doar câteva direcții de dezvoltare, dar iată ce reiese - avem deja nevoie de cel puțin 4 sisteme cu funcționalități diferite: o bază de clienți care ia în considerare toate interacțiunile, un tracker de apeluri, un serviciu de sistematizare a e-mailurilor și un procesor de gestionare a feedback urilor.
Și acum cel mai IMPORTANT !
Cele expuse mai sus pot fi realizate de sistemul amoCRM!
Da, anume în el se păstrează întreaga bază de date a clienților dvs., toate interacțiunile și vânzările, toate apelurile și toate e-mailurile pentru fiecare client, statistici ale activității fiecăruia dintre angajații dvs. cu rapoarte potrivite ce sunt stocate simultan.

Dar asta nu e tot, putem moderniza sistemul CRM după nevoile Dvs., pentru a organiza procesul de afaceri, astfel încât toată atenția agenților să fie îndreptată spre lucrul cu clienții și nu cu completarea documentelor și chestionarelor goale cu datele lor.

Acestea sunt doar câteva dintre beneficiile pe care le puteți obține. În acest moment, în partea de jos al site-ului, există o fereastră de contact cu specialiștii noștri. Scrieți doar „Vreau să aflu mai multe despre CRM" și un specialist cu experiență vă va răspunde imediat despre capacitățile sistemului ce poate fi implementat în afacerea dvs.

Doriți să știți cum vă poate ajuta un CRM în afacerea dvs.?

Lăsați o cerere și vă vom spune cum să îmbunătățiți eficiența departamentului de vânzări
© 2020 BPro
Contacte
+373 790 790 15
[email protected]
bd. Dacia 23
Chișinău, Moldova
  • Contacte