Țineți toți clienții sub control
Vom efectua un audit complet a business proceselor, defini etapele pâlniei de vânzări și vom instrui angajații. Conectam canalele de comunicare și instrumentele necesare.
La achiziționarea licențelor amoCRM prin BPro, veți primi:
-1-
Consultanță din partea experților noștri
Până la 5 ore de asistență tehnică gratuită (în dependență de tipul licenței și număr de utilizatori).
-2-
+1 lună cadou de la parteneri oficiali amoCRM
La procurarea licențelor, primiți gratuit 1 lună pentru toți utilizatorii
-3-
Modulele și soluțiile noastre - gratuit
Utilizați unele din modulele noastre absolut gratuit. SMS, Telefonie, Repartizarea tranzacțiilor și altele
Doriți să știți cum vă poate ajuta amoCRM în afacerea dvs.?
Lăsați o cerere și vă vom spune cum să îmbunătățiți eficiența departamentului de vânzări
Vreau consultație gratuită
După implementarea amoCRM, veți putea:
Înregistra cererile de pe site, e-mail și rețele de socializare
Mesajele din toate sursele dvs. vor ajunge în amoCRM. Nu este nevoie să vizitați separat Instagram, Facebook, poșta electronică, site-ul. Nicio cerere nu trebuie ignorată.
Gestiona toate apelurile clienților
Toate înregistrările apelurilor sunt stocate în CRM. Clienții sunt repartizați automat managerilor responsabili. Apelurile de la clienți noi vor crea contacte și tranzacții noi.
Lucra din aplicația mobilă și obține rapoartele necesare
Chiar și din telefon, puteți completa informații importante despre clienți și discuta sarcini importante. Primiți rapoarte despre indicatorii cheie: tranzacții active, venituri, sarcini amânate.
Automatiza lucrul de rutină
Creați sarcini automate pentru angajați și manageri, trimiteți scrisori și mesaje SMS și modificați etapele de vânzare. Cu un singur clic, puteți crea un document pe baza unui anumit șablon și puteți completa informațiile din câmpurile amoCRM.
Sincroniza datele cu alte sisteme
Departamentul de vânzări folosește amoCRM-ul comod, în timp ce contabilitatea folosește 1C cu care este obișnuită. Datele sunt sincronizate automat între sisteme. Alte sisteme de lucru la fel sunt sincronizate
Aceste companii ne-au încredințat sistemul amoCRM
Selectați planul tarifar
PREȚ LUNAR PER UTILIZATOR AMOCRM
de Bază
de la 99 lei
  • Posibilitatea de a configura canale și etape de vânzare.
  • Integrarea de bază cu telefonia și poșta electronică
  • Abilitatea de a căuta și de a îmbina dublurile din sistem
Calculează prețul
Enterprise
de la 297 lei
  • Vânzări regulate - soluție pentru vânzare cu amănuntul și comerț
  • Crearea unei copii de rezervă
  • Monitorizarea activității în sistem
Calculează prețul
Partner Oficial din 2018

Doriți să știți cum vă poate ajuta amoCRM în afacerea dvs.?

Lăsați o cerere și vă vom spune cum să îmbunătățiți eficiența departamentului de vânzări
Получите бесплатный месяц в подарок
Получите предложение от сертифицированного партнёра amoCRM
Получите бесплатную консультацию
Получите предложение от сертифицированного партнёра amoCRM
© 2020 BPro
Contacte
+373 790 790 15
[email protected]
bd. Dacia 23
Chișinău, Moldova
  • Contacte